Volledige versie bekijken : teek
yena
4 augustus 2009, 16:10
Op 20 juli heb ik Frontline Combo in de nek van ons zwerfkatertje Nymo gedaan. Nu bemerkte ik dat hij sinds gisteren een teek in zijn oortje heeft. Heb hem daarnet verwijderd en ontsmet.
Zou ik veiligheidshalve nog een pipetjes Frontline mogen geven ? Of is dit te kort op elkaar ? Het verwondert mij al de de teek in zijn oor is gekomen, niettegenstaande de Frontline.
Iemand ervaring mee ?
alturas
4 augustus 2009, 17:28
Ik heb hier geen ervaring mee
Maar ik denk dat het veel te snel achter elkaar is voor je schatje
Ester
4 augustus 2009, 17:29
Nee, dat zou ik niet doen, toch teveel "gif" wat je dan geeft.
Gaby
4 augustus 2009, 17:55
Ik zou dat ook niet doen. Toch niet tweemaal hetzelfde product. Anderzijds kan je je de vraag stellen of hij dan wel goed beschermd is tegen vlooien. Misschien eens een ander product proberen binnen een weekje of zo (of tenminste aanraden aan de eigenaars). Ik zal eens kijken wat ik gebruik
Mijn DA wil geen Frontline mee gebruiken omdat de vlooien er blijkbaar een weerstand tegen ontwikkeld hebben. Ik heb dit ook al van verschillende mensen gehoord maar eerlijk gezegd weet ik niet of het Frontline Combo betreft
MiEkE
4 augustus 2009, 20:29
Ik zou het niet doen of even contact opnemen met je DA.
Solotje
5 augustus 2009, 08:19
Ik zou het ook niet doen, ik heb wel gehoord dat je kat is ingespoten dat ze soms er nog op gaan en eventjes vast zitten, maar dat ze toch dood gaan.
Gaby, dat heb ik ook al gehoord dat frontline niet meer zo goed werkt voor de vlooien, ik kan er nu niet direkt op opkomen hoe dat andere produkt noemt.
NiQi
5 augustus 2009, 12:18