Volledige versie bekijken : Gewonnen op de kattenforum meeting
Mignon
8 augustus 2009, 20:00
Ik had het juist maar uit de doos genomen...mijn rug gedraaid en wat gebeurde er tot onze grootste verbazing....hier is het resultaat:giggle:
Bedankt Melinda, Tinneke en Gaby ;)
Poeleke
8 augustus 2009, 20:16
Helemaal goedgekeurd! :yes: Hopelijk beleeft ze er nog veel plezier van... ;)
tinneke
8 augustus 2009, 22:43
Mignoneke denkt " ha dat komt van KF,dat ga ik nu eens gebruiken se
Maar ze staat er beeldig op he
BlackRose
9 augustus 2009, 10:13
Onmiddellijk goedgekeurd! :giggle:
Technozino
9 augustus 2009, 11:01
Ze is gisteren serieus verwend geweest op de meeting.:party:
Gaby
9 augustus 2009, 16:34
Ja, ze gaat akoord, Schitterend toch:yes:. Ik vond dat een hele leuke tekening op dat paaltje en past perfect met haar vachtje.
Ze si echt rotverwend geweest hé gistere, ze zal jullie graag zien gaan als je met zoveel cadeautjes terug komt
Hoe vond ze de dragon fly?
Mignon
9 augustus 2009, 16:56
Och Gaby...ze is zot van die dragon fly...van haar nieuwe krabpaal, van bijna al haar speeltjes..Zelfs haar nieuwe fontein heeft ze al ontdekt...behalve van haar kussentje, dat heeft ze precies nog niet nodig. Maar als we thuis kwamen gisteren , je had ze moeten zien, haar snuitje in de plastiek zakken , in de dozen...en dan , dan voelt een mens zich enorm enorm gelukkig...Zelfs vanmorgen om 03.30 uur wou ze al beginnen te spelen..maar voor één keer was ik eens de baas , en ze volgde me toch terug naar de slaapkamer:giggle:
Gaby
9 augustus 2009, 18:06
Allé, ik ben blij dat ze alles fijn vindt, dan is ze percies toch minder rotverwend als de mijnen:giggle::giggle: Goed Walter, ze dacht wel, als die samen de hele dag weg zijn is het wel voor mij:giggle: - dan heb je toch nog wat kunnen slapen. Toch fijn als je mensen leert kennen die even zot zijn van hun kat hé, pakt niet bij mensen die geen kat hebben of minder geïnteresseerd zij, daarom vind ik het KF zo fijn
Voor het kussen, leg er eens een gedragen kledingsstuk van jou op, ik doe dat veelal zo met kussens en krabpalen en buiten mijn laatste krabpaal is het altijd gelukt
Solotje
9 augustus 2009, 20:22
Proficiat met de gewonnen prijzen :clap:
tinneke
9 augustus 2009, 22:22
Die heeft gezegd een geluk dat jullie van alles fijn bij hebben, mij zo een hele dag alleen laten foei:giggle::giggle::giggle:
scully
9 augustus 2009, 23:57
leuke foto, de poezel is er duidelijk tevreden mee:giggle:
poezenmoeder
10 augustus 2009, 10:58
Ze is gisteren serieus verwend geweest op de meeting.:party:
Amai, nog geen klein beteke !!!! Ze heeft maar geluk met zo'n baasjes :clap: en waar zijn de fotokes van de andere gewonnen goederen.....:giggle:
poezenmoeder
10 augustus 2009, 11:03
Die van mij waren heel blij met al het natvoer en uiteraard al de speeltjes en.....de dragon fly daar zijn met allemaal heel blij mee en vinden ze een formidabele uitvinding en daar mag het vrouwke goed met meespelen natuurlijk...
Trouwens was heel leuk en lekker.......;)
Randa
10 augustus 2009, 11:51
Leuke foto, en de poesjes zijn allemaal heel gelukkig
alturas
10 augustus 2009, 22:00
Leuke foto en je schatje is er precies heel gelukkig mee
natzz
10 augustus 2009, 22:04
oooh wat lief :) toch leuk als ze het allemaal zo apprecieren he :)
de volgende keer ben ik ook van de partij! :)
Gaby
11 augustus 2009, 09:32
Kijk er al naar uit naar de volgende keer
Mignon
21 augustus 2009, 16:31
ik ook...maar nog een jaar wachten...;( Misschien moeten we Melinda eens proberen te overtuigen ietsjes vroeger zo'n gezellige middag weer te organiseren..:party::hihi: Als we nu dat eens heeeeeeeeeeeeeeeeeelll lieeeeeeeeeef zouden vragen ;):giggle:
Calisto
21 augustus 2009, 23:39
Nenee volgende is normaal in maart hoor :)
Er zijn altijd 2 bijeenkomsten per jaar
Mignon
24 augustus 2009, 10:23
Dit is haar favoriete speeltje..een simpel balletje, maar ze is er gek op..
Amai, nog geen klein beteke !!!! Ze heeft maar geluk met zo'n baasjes :clap: en waar zijn de fotokes van de andere gewonnen goederen.....:giggle:
Gaby
24 augustus 2009, 10:27
't Is echt een knap Britje Walter!
BlackRose
24 augustus 2009, 16:14
Hoe simpeler het speeltje, hoe leuker ze het vinden he :p
Mignon
26 augustus 2009, 18:04
En dit is haar nieuwe nestje in de living... De doos waar de krabpaal inzat. Heb deze een beetje versierd en ze apprecieert dat zo....
Liviya
26 augustus 2009, 18:09
En dit is haar nieuwe nestje in de living... De doos waar de krabpaal inzat. Heb deze een beetje versierd en ze apprecieert dat zo....
Toch gek he, we geven (veel) geld uit om gezellige nestjes en zo te kopen,terwijl ze even blij zijn met een doos of een wasmand! :giggle:
Gaby
26 augustus 2009, 18:19
Idem ditop vôor het speelgoed, bij mij blijven ze fan van een bolletje alumiumfolie
tinneke
26 augustus 2009, 18:36
Seg me nu niet dat het krabpaaltje voor de grote mignon is he:giggle::giggle::giggle:
Mignon
26 augustus 2009, 19:02
nu breng je me op een idee se Tinneke :giggle::giggle:
Forumsoftware: vBulletin™ versie 4.0.6 Copyright © 2010 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.