PDA

Volledige versie bekijken : How is your mood? (Deel 1)

Poeleke
18 november 2009, 15:45
Titel spreekt weer voor zich... ;)
Hoe is jouw humeur op dit moment?

Momenteel ben ik een beetje chagrijnig...
Ik heb het koud, buiten regent het en ik heb honger. |(
Maar stom genoeg is alles waar ik zin in heb op of bedorven. :s
De melk was over de datum, brood was wat groenig uitgeslagen, kiwi was nog te hard, ...

Resultaat: zit hier achter de PC met een sik van hier tot Tokyo en een knorrende maag.
Dat laatste probeer ik nu te stillen met een pakje appelsap en het laatste sneetje krentenbrood (van vorige week).

Claartje
18 november 2009, 15:54
Ik ben de laatste tijd nogal chagrijnig/in a bad mood omdat ik niet content ben met bepaalde beslissing die ik genomen heb en ik niet goed weet wat te doen :(
oh ja en dat ik dezemorgen weer ontdekt hebt dat heel de achterwand van onze kast weer eens beschimmeld is :s

Caroline VG
18 november 2009, 16:15
ik voel mij de laatste daagjes ook niet al te best.
Ik had zo wat last in mijn darmen, precies een beetje grieperig.
Vandaag voel ik mij vooral mij moe. Ik zou vanalles moeten doen, het huis aan kant zetten. Morgen komen de grootouders want het is grootouderfeest op school en dan heb ik graag alles in orden, maar ik geraak ni vooruit... :(

BlackRose
18 november 2009, 18:06
Ik voel me vandaag ook niet al te best.
Ik heb slecht geslapen, heb de hele dag al hoofdpijn en het is weer die tijd van de maand. Vrijdag heb ik 2 examens.
De kerstshopping in Londen is volboekt met Lauwers, iets waar ik naar uitkeek. Dus dat wordt naar een andere manier zoeken om te gaan.
En het is hier koud!

Gaby
18 november 2009, 18:25
Zo is het bij mij ook begonnen Caroline en ik had kou.

Ik verveel me gewoon, ik wil buiten maar mag niet want ben besmettelijk. Het minste van inspanning dat ik doe ben ik doodmoe en zweten, zweet constant. Vandaag ben ik ook nog eens draaierig

Bovendien heeft mijn zoon gisteren zijn auto kapot gereden tegen een electriciteitspaal na 3 pintjes en was mijn wagen die juist uit herstelling kwam blijkbaar niet volledig hersteld - dus toch nog een franchise aan mijn been van mijn werkgever

Zou dus eigenlijk wel beter kunnen gaan

Calisto
18 november 2009, 21:25
Ik ben nog een beetje in een happy roes van gisteren.
Ben ook blij dat mij test van recht goed gegaan en mijn brief van Nederlandse handelscorrespondentie was ook goed volgens de leerkracht.
Enkel tijdens dactylo ging het heel slecht met mij... ben zelfs de klas uitgelopen en had zin om die PC door het raam te gooien.
Kan het gewoon niet verwerken dat er één vak is waar ik in achterloop op de rest...

Sarah_H
18 november 2009, 21:55
Enthousiast, k vertrek zo meteen naar Twilight night in Kinepolis :clap:

tinneke
18 november 2009, 22:01
Pfff heb van nacht niet veel geslapen. Noshy vond zijn plaatske niet om goed te slapen. Nu ben ik moe, en ik heb al een hele dag krampen in mijn voet en tenen.

Caroline VG
18 november 2009, 23:11
:giggle::giggle::giggle:

Poeleke
19 november 2009, 00:02
:giggle::giggle::giggle:

Hoezo leedvermaak? :p

Claartje
19 november 2009, 00:18
Enthousiast, k vertrek zo meteen naar Twilight night in Kinepolis :clap:
ohh ik ben jaloers.. Ik wou ook maar had dansles. Mijn mood is al ietske beter dan daarstraks. En dat wanneer het tijd is om te gaan slapen :^)

BlackRose
19 november 2009, 16:28
Ik ben gestressed voor morgen. 2 examens, waarvan 1 eigenlijk maar geleerd. En zelfs dat ene vak lukt me niet goed (stomme moeilijke namen ook allemaal, die ik met moeite kan uitspreken). Dus we zullen wel zien.

Maar een knorrende Aztek op mijn schoot maakt mijn dag al veel beter ;)

Poeleke
19 november 2009, 16:56
Succes met je examens voor morgen, Silke! :yes:

Morgen heb ik ook 2 toetsen; Engels en Doelgroepen.
Engels kan ik niet voor leren (maar ben ik het meest zenuwwapperig voor :$) en Doelgroepen ga ik vanavond nog even doornemen.
Maar voor nu: boodschappen doen! Even eruit zijn bezorgd mij een :)-mood. :p

kimmeke
19 november 2009, 18:16
Mijn mood is momenteel.... lui :giggle:

Calisto
20 november 2009, 20:52
Heel goed!!
Het lijkt wel de goed nieuws op school week :giggle:

Gaby
23 november 2009, 19:45
Bad, bad bad maa ja, het is maandag - baaldag hé en dan zo'n ...weer erbij:(

Calisto
23 november 2009, 20:53
Slecht... heb hoofdpijn en zou nog veel moeten doen.
denk dat er vandaag niet veel zal meer zal gebeuren hier

Calisto
25 november 2009, 17:50
Happy! Heb vandaag mij tussentijdse evaluatie voor recht gekregen en ik heb een ruim voldoende op 2 testen en een voldoende op een voordracht.

Poeleke
25 november 2009, 17:53
Happy! Heb vandaag mij tussentijdse evaluatie voor recht gekregen en ik heb een ruim voldoende op 2 testen en een voldoende op een voordracht.

:clap::clap::clap:
Pas maar op dat je niet te goed wordt hè... :giggle:

Calisto
25 november 2009, 18:04
Hahahaha stel je voor

Caroline VG
25 november 2009, 19:36
ça va, een beetje moe. Gisteren myléne avondje gehad en 't is wat laat geworden :)

Gaby
25 november 2009, 19:52
Zijn goede producten maar niet goedkoop hé

Caroline VG
25 november 2009, 20:50
Ja, da's waar, maar er waren wel leuke cadeautips bij voor nu met de feestdagen. En zo'n avondje is altijd wel leuk om nog eens lekker bij te kletsen :)

Leana
13 december 2009, 15:55
Heel goed! Een nieuwe laptop gekregen! :party:

BlackRose
13 december 2009, 22:29
Goed, maar moe. Kom net van de kerstmarkt in Rijsel.