PDA

Volledige versie bekijken : Majesteit n° 68

Gaby
25 november 2009, 08:36
De Majesteit n° 68 is verschenen en daarin staat een zeer interessant artikel over HCM en ééntje over Guardia.

Ook vind je een uitgebreide rasbeschrijving van de Oosterse Korthaar en de Siamees.

Ik blijf het een zeer goed blad vinden!

BlackRose
25 november 2009, 19:15
Ik vraag steeds in krantenwinkels of ze Majesteit hebben, maar meestal niet. Ik zal dit nummer toch eens moeten kopen.

Gaby
25 november 2009, 19:28
Ik heb via de website een abonnenement genomen maar je vindt hem ook in de Delhaize

poezenmoeder
25 november 2009, 19:29
Een aanrader he !!!!! ;) Heb hem ook al gekocht .....en ben er uiteraard al in aan het lezen

Gaby
25 november 2009, 19:33
En of Nancy, ben heel blij dat je dat tijdschrift hebt aangeraden!

BlackRose
25 november 2009, 21:31
21,50 euro is eigenlijk niet duur he. Ik zal er eens over nadenken om een abo te nemen.

alturas
27 november 2009, 07:51
Dan zal ik het boekje dit weekend eens gaan halen.
Het is omdat de siamees en de oosters korthaar er in staat natuurlijk.

Gaby
29 november 2009, 12:43
Ik denk niet dat dat artikel je nog iets gaat bijleren over de Siamees en de Oosterse Korthaar Masja:giggle:. Maar het is echt een goed overzichtelijk artikel vind ik. En die kater Mellow en chocolat point Siamees, prachtig beestje gewoon.

Die fokster heeft wel pecht gehad en is er uiteindelijk mee gestopt (niesziekte uitgebroken waardoor 3 katten een slecht oog hebben overgehouden).

Ik vind het een goed artikel want het toont aan dat fokken niet altijd rozegeur en maneschijn is en dat je emotioneel vrij sterk moet staan.

Ik blijf fan!

wea
29 november 2009, 12:54
Mijn man heeft dat magaeine eens een keer meegebracjt van de makro. ik vond het ook wel goed. mss ga ik ook een abonnement nemen. krijg je een korting als je een nieuw lid aanlevert?

Gaby
29 november 2009, 13:54
Ik heb dat nog niet gezien bij Majesteit. Aan te raden Wea, is één van de besten vind ik.

Ik lees ook graag "It's Coontime" maar ja... dat is voorliefhebbers van Coons hé

alturas
30 november 2009, 09:22
Ik heb hem niet gevonden.
Super spijtig vind ik dat.

Gaby niets bijleren dat weet ik niet, een mens leert alle dagen nog bij hoor.
En hoe meer ik bijleer hoe liever ik het heb.
Er zijn al vele mensen die raad komen vragen aan mij ( zelfs tot in NL ) en wil ze graag met alles bijstaan maar dan moet ik blijven leren he.
Maar toch bedankt dat je zo over mij denk en lief

Gaby
30 november 2009, 09:31
Ik heb het artikel gelezen,vandaar mijn opmerking Masja. Ik heb je een PB gestuurd in dit verband