PDA

Volledige versie bekijken : De onderrug van Toppeke

Whippy
2 december 2009, 21:39
Hallo iedereen,

Een tijdje geleden heb ik veel steun gehad aan jullie lieve berichtjes toen ik over ons Toppeke vertelde.

Ter herinnering: ze had enorm veel zeer aan de onderrug en onderzoek bij DA heeft gewezen op arthrose op 2 wervels ter hoogte van de onderrug bijna aan het begin van de staart. We hebben een kuur Metacam moeten geven en na een paar dagen zagen we een verbetering.

Wel, we hebben het potje na 10 dagen, zoals voorgeschreven door de DA, opgeborgen en tot nu toe hebben we het NIET meer moeten boven halen :clap:
Het heeft nog wat tijd gevraagd voor ze opnieuw aan de krabpaal ging kruipen (ze was er eens van afgevallen door te hevig te zijn en heeft hoogstwaarschijnlijk haar pijn in de onderrug daarmee geassocieerd). Nu is ze weer haar vrolijke zelf. Het liefst van al neemt ze een aanloop in de veranda, spurt ze door de keuken en halverwege de woonkamer laat ze zich voortglijden op het parket tot aan de krabpaal, waar ze dan met 3 sprongen tot bovenaan terechtkomt. (De 3 ruimtes liggen in het verlengde van elkaar, de krabpaal is tot aan het plafond)

Afin, ik wilde jullie over deze zeer positieve evolutie toch op de hoogte brengen, want jullie berichtjes hadden me veel steun gegeven.

De andere 3 poezels stellen het trouwens ook heel goed.

BlackRose
2 december 2009, 21:44
Dat is echt super goed nieuws! Mijn hond heeft ook Metacam moeten hebben. Ze was er toch ook goed mee.
Alleen nu maar hopen dat ze niet te onstuimig is en haar pijn doet ;)

wea
2 december 2009, 22:41
dat is leuk nieuws!!!!

Poeleke
3 december 2009, 11:55
Dat is fijn om te horen! :clap:
Hopelijk blijft het zo goed gaan hè :yes:

Gaby
3 december 2009, 12:33
Supernieuws, goed nieuws is inderdaad ook fijn om te horen. Heb je geen speciale voeding gekregen met lysine? Ik moest dat aan mijn hond geven die last had van arthrose?

Whippy
3 december 2009, 20:26
@ Gaby: neen geen speciale voeding. Toppeke eet goed, slaapt goed, ... afin, we zijn happy

Gaby
3 december 2009, 20:37
Zolang het goed gaat is - dat is het belangrijkste hé

tinneke
7 december 2009, 22:05
Dat is heel goed nieuws dat het zo goed gaat met Toppeke
En dat ze weer kapoenen streken kan uithalen:giggle:

alturas
8 december 2009, 12:26
Dat is goed nieuws