Volledige versie bekijken : Pawpeds Internet cursus
Gaby
7 december 2009, 12:55
Kwam deze advertentie tegen op the site van Pawpeds. Ziet er een interessante cursus uit die ik wel eens zou willen volgen. De duur van de cursus is van 2 tot 5 uur en betreft volgende topics:
Anatomie, een introductie
Gedrag
Algemene informatie over voedsel en voeding
Binnenshuiskat? Buitenshuiskat?
Hoe de juiste kattenfokker te vinden
Stamboomkat of gemengd ras?
Wetten en regels met betrekking tot het kopen van katten
Contracten
Veilige leefomgeving voor de kat
Vergiftiging
Kattentoiletten en kattenbakvulling
Castratie/Sterilisatie
Gezondheidscontroles
Vaccinaties
De kat op leeftijd
Parasieten
Vaak voorkomende ziekten en gezondheidsproblemen
Gezondheidsprogramma's
Kattenrassen
Kattenkleuren
Kattenshows
Fokken?
Deze cursus neemt zes weken in beslag. De studenten lezen artikelen, voeren testen uit, schrijven uiteenzettingen en lossen problemen op in verband met de artikelen, zowel in groep als individueel.
Het kostenplaatje is 40 EUR + bankkosten.
http://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/g1/g1info_nl.html
BlackRose
7 december 2009, 18:29
Wat ik versta is dat deze cursus enkel in het Engels is? Ziet er interessant uit, maar niet haalbaar met mijn studie nu. Ik moet nu al elke dag voor school werken. Ik vrees dat ik mijn studie zou verwaarlozen daarvoor.
Gaby
7 december 2009, 18:31
Neen, hij is er in het Nederland, heb ik de foute link geplaatst?
BlackRose
7 december 2009, 18:32
De site is in het Nederlands, maar er stond dit:
We zijn toen begonnen met cursussen in het Zweeds, maar nu bieden we deze cursus ook in het Engels aan. Mettertijd zullen andere talen volgen.
Maar ik had deze zin niet gezien: We zijn van plan om op 22 oktober 2009 met de eerstvolgende Engelstalige cursus G1 te starten en onze allereerste G1 cursus in het Nederlands staat gepland voor 29 oktober.
Dus de cursus is ook in het Nederlands. Oeps, niet gezien :p
Calisto
7 december 2009, 19:20
Zou het ook wel willen doen maar is voor mij ook niet haalbaar met mijn studies.
Zal dus nog iets meer dan een jaar moeten uitstellen (tenzij het schema voor volgende semester echt zo "leeg" blijft)
wea
8 december 2009, 23:12
heb jij je ingeschreven Gaby?
Stefje
9 december 2009, 02:49
Vind het ook wel interessant maar ik ken mezelf, komt niet veel van in huis als ik er zelf de tijd moet voor maken :(
Gaby
9 december 2009, 09:04
Ik ga mij inschrijven maar in de kerstvakantie denk ik of een paar dagen ervoor
BlackRose
9 december 2009, 10:25
Leuk Gaby, laat dan zeker weten hoe de cursus is!
Gaby
9 december 2009, 10:40
Zeker en vast!
wea
10 december 2009, 13:39
ja, want ik ben ook geinterresserd, maar met mijn werk, die toestand rond het asiel hier en mijn ander project heb ik nu absoluut geen tijd over.
Leana
16 december 2009, 16:44
Gaby, heb jij ook een idee wanneer de 1e G1 start in het NL? Ik heb ook wel interesse. Ik begrijp goed dat het via internet is?
Gaby
16 december 2009, 18:27
Neen, ik weet niet juist wanneer die cursus juist start. J moet je inschrijven en dan hopen dat je bij de eerste lichting kan, maar wanneer de eerste lichting start en wanneer de 2e lichting aan het werk kan als er al te veel inschrijvingen zijn weet ik niet echt.
Ik ga me in de kerstvakantie wel inschrijven, ik zal wel zien.
Zou wel leuk zijn als ik er eens kan over napraten met iemand hé
Leana
16 december 2009, 19:27
Ik heb me maar gewoon ingeschreven. Ik ben benieuwd! Je krijgt een e-mailtje terug waarin staat dat je nog te horen krijgt wanneer er een cursus start.
Gaby
17 december 2009, 09:23
Fijn Leana, ga dat dan vandaag ook doen.:yes:
Gaby
17 december 2009, 09:39
Voilà, ingeschreven - we zullen wel zien hé
Leana
17 december 2009, 16:55
Dan zitten we vast in dezelfde groep :) Wanneer die ook mag starten..
Gaby
17 december 2009, 17:27
Ja, zou wel leuk - kan ik eens bijbabbelen
Calisto
22 december 2009, 12:04
Vind het spijtig dat ik momenteel niet kan meedoen.
Maar misschien kan ik eens informeren of ze ergens in juli of augustus ook een cursus doen.
Anders zal ik moeten wachten tot ergens halverwege 2011 om dit te kunnen doen vanwege school.
Zou niet willen dat zo'n cursus start op het ogenblik dat ik op school veel testen heb want dan kan ik er niet mee doorgaan...
Gaby
22 december 2009, 12:06
Vind het spijtig dat ik momenteel niet kan meedoen.
Maar misschien kan ik eens informeren of ze ergens in juli of augustus ook een cursus doen.
Anders zal ik moeten wachten tot ergens halverwege 2011 om dit te kunnen doen vanwege school.
Zou niet willen dat zo'n cursus start op het ogenblik dat ik op school veel testen heb want dan kan ik er niet mee doorgaan...
Ja, kan een risico voor mij zijn ook maar dan kan ik de cursus nog altijd uitstellen naar een volgende sessie waar plaats is. Ik ken mijn eigen, anders vergeet ik het:giggle:
Leana
9 januari 2010, 08:46
Duurt lang he, voor je een berichtje krijgt :P
Gaby
9 januari 2010, 11:21
Yep, maar dat hadden ze wel laten verstaan hé. Ik kan wedden dat ik bericht ga krijgen als ik pal op 3 plaatsen les aan het geven ben en het dus super druk heb, maar bon we zien wel
Leana
21 februari 2010, 07:21
Ik heb eens geinformeerd hoe lang het nog gaat duren voor het weer gaat beginnen. Pas als er 20 deelnemers zijn; start de cursus weer :)
magiccoonie
23 februari 2010, 11:33
Wat mijn vraag is eigenlijk is het volgende. Is dit een zelfstudie cursus of wordt er op een bepaalde dag de cursus gegeven. Want als dit op zaterdag is moet ik werken.
Ik ben ook wel geinteresseerd om dit te doen.
Gaby
23 februari 2010, 12:07
Het is gedeeltelijk zelfstudie maar zelfstudie via het internet. Ik ken niet veel details betreffende de dagen eerlijk gezegd maar als het via het internet is veronderstel ik dat er een zekere flexibiliteit is. Ik heb ingeschreven, zodra ik de bevestiging krijg van de uren kan ik nog reageren als het niet past
magiccoonie
23 februari 2010, 13:02
Wel ik heb me ook ingeschreven. We zien dan wel hoe het gaat.
Gaby
23 februari 2010, 14:45
Schitterend, dan kunnen we van elkaar spieken indien nodig hé
Leana
23 februari 2010, 15:54
Jeej; weer iets dichter naar de 20 toe! :)
BlackRose
20 mei 2010, 09:28
Hebben jullie hier al iets meer over gekregen? En is die cursus dan eigenlijk enkel in het Engels?
Ik moet voor volgend jaar voor school een "externe" cursus volgen. En misschien lijkt dit wel een leuke cursus. Maar ik moet natuurlijk wel zien of dit enkel internet is of dat er ook praktijkdagen zijn.
Njet - zou in het Nederlands zijn maar nog geen nieuws gekregen
alturas
26 mei 2010, 16:36
Ik denk van dit ook te gaan doen
Heel fijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd (al vraag ik me af of jouw kennis niet al wat te vergevorderd is - je krijgt natuurlijk wel de erkenning wat interessant is).
Je hebt echter wel wat geduld nodig
larry
10 augustus 2010, 07:04
enne ...hoe is dat afgelopen met die cursus ???
Gaby
10 augustus 2010, 10:41
Ik heb gisteren een bericht gehad dat ik kon deelnemen aan de cursus van september tot midden oktober maar ik heb me uitgeschreven daar ik in verlof ben in spetember er er op wekelijkse basis huiswerk moet gemaakt worden maar ge me zeker terug inschrijven
magiccoonie
10 augustus 2010, 17:30
Ik heb gisteren een bericht gehad dat ik kon deelnemen aan de cursus van september tot midden oktober maar ik heb me uitgeschreven daar ik in verlof ben in spetember er er op wekelijkse basis huiswerk moet gemaakt worden maar ge me zeker terug inschrijven
Ik heb ook bericht gehad. Ik heb bevestigd dat ik wil mee doen. Ben ook wel in verlof maar ga niet weg omdat Athena waarschijnlijk dan moet bevallen.
Gaby
10 augustus 2010, 17:40
Haha, mooie bollekes op komst!! Fijn.
Ik zit in Egypte en ik denk dat mijn man het niet zou appreciëren mocht ik een paar dagen zeggen, nu ga ik voor een paar uur internetcursus volgen
Leana
11 augustus 2010, 12:41
ja... kreeg ook een uitnodiging! Ga wel meedoen, maar ben wel dan een weekje in Londen.
Ben benieuwd!
Gaby
12 augustus 2010, 09:15
Hou me op de hoogte hé want ik heb me opnieuw ingeschreven maar ben wel benieuwd naar de inhoud
Forumsoftware: vBulletin™ versie 4.0.6 Copyright © 2010 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.