Volledige versie bekijken : leuke kattennaam
Elketje
8 december 2009, 16:51
HOi allemaal,
Zoals de meesten wel weten, gaan we voor een tweede Noortje.
Hij wordt normaal gesproken donderdag geboren, dus superspannend.
Nu begint dit nestje met de letter J. Daarom zet ik hier een berichtje neer.
Kennen jullie namen met de letter J. Graag niet te lang, zodat ik hem snel kan roepen als hij deugenietenstreken uithaalt.
Laat maar komen... Graag moet het ook wat passen bij Ismo!
Gaby
8 december 2009, 17:10
Het was een katerje hé als ik me neit vergis (ben nogal vergeetachtig)
Gaby
8 december 2009, 17:19
James, Jari, Jinkxster, Jinxy, Jinkx, Jules (op zijn Engels hé, niet op zijn Frans), Mister Jingles van de Green Mile - afgekort Jingles
Joda - eigenlijk Yoda vind ik machtig maar is meer iets voor een sphynkx vind ik
wea
8 december 2009, 17:45
Mijn kat noemt James (naar james bond). :giggle:
tinneke
8 december 2009, 19:04
In het nestje van Joey was een katertje jools genaams bij en een Jamo
Elketje
9 december 2009, 06:54
Het was een katerje hé als ik me neit vergis (ben nogal vergeetachtig)
Ja, inderdaad een kater.
Elketje
9 december 2009, 06:57
Al heel wat leuke namen heb ik hier gehoord.
James vind ik leuke en Jingles ook. Maar wel wat lang, misschien.
Ik had ook al gedacht aan Junior om ervoor te zetten, dan kan je alle kattennamen gebruiken hé. Ramses van Gaby vind ik ook machtig!
Gaby
9 december 2009, 09:30
Zo heb ik het ook gedaan hoor. Mijn mini's hun naam moest beginnen met een P dus heb ik Pharaoh Ramses en Princess Isis.
Jr Ramses of Juvenale Ramses (Jeugdige). Ik hoorde Titus en Brutus ook graag maar mijn man koos voor Ramses.Lancelot, dat vind ik ook een mooie naam maar ja, veel langer dan de gebruikelijke namen hier.Fantasynamen vind ik ook machtig, Frodo; Boromir, Faramir; Rohan, Legolas enz..
Elketje
9 december 2009, 15:16
Zo heb ik het ook gedaan hoor. Mijn mini's hun naam moest beginnen met een P dus heb ik Pharaoh Ramses en Princess Isis.
Jr Ramses of Juvenale Ramses (Jeugdige). Ik hoorde Titus en Brutus ook graag maar mijn man koos voor Ramses.Lancelot, dat vind ik ook een mooie naam maar ja, veel langer dan de gebruikelijke namen hier.Fantasynamen vind ik ook machtig, Frodo; Boromir, Faramir; Rohan, Legolas enz..
Mmm keuze genoeg dus. Ik denk dat ik het pas echt kan beslissen als ik hem gezien heb hé. Normaal wordt hij morgen geboren, maar kan natuurlijk ook een paar daagjes later zijn hé. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik heb een boontje voor Jr. Ramses. Frodo vind ik ook niet mis...
Elketje
9 december 2009, 16:00
Is Frodo trouwens geen Scandinavische naam?
Dat zou perfect zijn, want het wordt weer een Noortje.
En als je luidop zegt : Frodo en Ismo(eindigt allebei op mo)
Gaby
9 december 2009, 16:33
Zou het niet weten, ik ken Frodo van Lord of the Rings:giggle:
Exxaxl
9 december 2009, 18:38
Ismo is een hebreeuwse naam en staat voor "God will listen" (god zal luisteren). Wil je terug iets in die stijl ook of niet? Of maakt het niet uit :)
EDIT: Als je namen wilt met de zelfde betekenis dan Ismo (god will listen) dus moet je hier maar eens kijken:
http://www.behindthename.com/php/search.php?terms=God+will+listen&nmd=m&gender=both&operator=or
Elketje
10 december 2009, 15:17
Ismo is een hebreeuwse naam en staat voor "God will listen" (god zal luisteren). Wil je terug iets in die stijl ook of niet? Of maakt het niet uit :)
EDIT: Als je namen wilt met de zelfde betekenis dan Ismo (god will listen) dus moet je hier maar eens kijken:
http://www.behindthename.com/php/search.php?terms=God+will+listen&nmd=m&gender=both&operator=or
Nee hoor, hoeft niet per sé. Ik vond Ismo gewoon een krachtige leuke naam. Maar ik zoek nu wel een naam dat hierbij past en vond Frodo echt wel leuk.
Forumsoftware: vBulletin™ versie 4.0.6 Copyright © 2010 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.