PDA

Volledige versie bekijken : zotte James

wea
8 januari 2010, 20:46
In het begin van de week begint James als een halve gek luidkeels te janken voor het venster. Blijkbaar was de kat van de buren op onze hof en dat vond hij dus niet zo leuk. Ik zette de deur open en alhoewel hij een hekel heeft aan sneeuw, springt die met zijn 4 poten ineens in de sneeuw en zo hopte James naar de kat toe: telkens met de 4 poten tegelijk in de lucht. Dat had ik nog nooit gezien.

Dan natuurlijk doen alsof hij de kat niet zag, die dan zo onopvallend mogelijk begon weg te kruipen. Daarna even sproeien op de haag en weer naar binnen spurten.

Spijtig dat ik dat niet op camera heb.

Vicky S
8 januari 2010, 21:40
:giggle::giggle::giggle:
Kan me voorstellen dat dat een enorm grappig zicht moet zijn geweest, inderdaad jammer dat je het niet hebt kunnen filmen.

Vind het altijd altijd zo grappig als een poezel met z'n vier poten tegelijk omhoog of opzij springt. Toen ik de eerste keer het etensbak, dat electrisch opengaat als een poezel nadert, hierneer zette hebben ze hier ook zo'n rare sprongen gemaakt.

wea
9 januari 2010, 08:27
dat had ik ook wel willen zien. :giggle:

Gaby
9 januari 2010, 11:19
Zotte James, maar hij staat wel op zijn strepen hé, zijnen hof

BlackRose
9 januari 2010, 17:14
Spijtig dat je het niet op camera hebt :giggle:
Hij verdedigt zijn territorium inderdaad wel goed. Ik ben benieuwd hoe Aztek het zal doen.

alturas
12 januari 2010, 09:07
:giggle::giggle::giggle:

wea
12 januari 2010, 19:35
ja, er is ook een zwarte kat waar hij regelmatig mee in discussie is. hij zit dan echt die kat op te wachten en dan is er luidkeels geklaag, maar geen gevecht. zijne hof is echt zijne hof en hij moet toch de macho kater uithangen voor zijn 2 vrouwtjes hé.

wea
22 januari 2010, 17:31
alle maakt dat mee!!!

vandaag zat die zwarte kat ook weer in onze tuin terwijl james buiten was. En alhoewel hij die vroeger ook weg joeg, lijken de verhoudingen eventjes te zijn veranderd. Die zwarte kat liep op zijn gemak door onze hof, sproeide hier en daar en James keek er alleen maar naar!

Tiens, blijkbaar is de machtsverhouding ineens verschoven sinds de zomer. Toch interessant die kattenwereld.

BlackRose
22 januari 2010, 19:51
Die verschuivingen in de kattenwereld is interessant he.