PDA

Volledige versie bekijken : Wat had ik graag willen zijn in mijn fantasie?

tinneke
25 januari 2010, 12:14
Ik zal hier maar eens beginnen
In mijn fantasie had graag een Stoere ridder geweest in de middeleeuwen :giggle::giggle::giggle:

Gaby
25 januari 2010, 12:30
Een rijke dame in het barbaarse Romeinse tijdperk

wea
25 januari 2010, 18:04
oei, hier moet ik toch even over nadenken....

BlackRose
25 januari 2010, 18:06
Ik zou graag een rijke dame geweest zijn in de tijd van de Egyptenaren.

kimmeke
25 januari 2010, 18:08
Een Ragdoll.....

Gaby
25 januari 2010, 18:15
Bij een goed baasje hé Kim

Calisto
25 januari 2010, 19:09
Een Ragdoll.....

Hahaha geweldig idee!!

Ik zou hmmmm een Faraovrouw willen zijn in het oude Egypte
Of een koningin ergens in de middeleeuwen...
Of...

kimmeke
25 januari 2010, 19:22
Bij een goed baasje hé Kim

Uiteraard he :p

Poeleke
25 januari 2010, 22:11
Als Melinda definitief kiest om koningin in de Middeleeuwen te willen zijn, dan ben ik haar privé-poepveger... :p
Als ze kiest voor de Faraovrouw, dan wil ik wel een wijze priesteres zijn ofzo... Of een prinses in een mooie jurk. :giggle:

Hoewel... Het idee van Kim, om een Ragdoll te zijn, is ook lang zo slecht niet.
Misschien wil ik wel gewoon een kat zijn. Lekker veel slapen, vertroeteld worden, opdragen wat mijn personeel moet doen... :giggle:

Stefje
25 januari 2010, 22:23
Tgoh ik zou een andere richting opgaan, ik zou eerder een super heldin zoals Catwoman ofzo willen zijn :D

wea
26 januari 2010, 18:56
jeetje, ik weet het nog altijd niet!

mijn fantasie laat me wel echt in de steek.

Ik zou zeker rijk willen zijn zodat ik lles kan doen wat ik wil, maar met alle luxe van nu. Zo'n onverwarmde pyramide of kasteel zie ik niet echt zitten.

ach, misschien wil ik gewoon superrijk zijn in het jaar 3000 waar alle ellende van de wereld is, alle dieren goed worden behandeld en de natuur goed wordt verzorgd.

BlackRose
26 januari 2010, 19:53
Ja, als ik rijk zou zijn, zou ik ook wel weten wat ik wil.

Ik heb altijd al gedroomd van een groot huis met een heel grote tuin (dat onderhoud, daar denk ik dan liever nog niet aan :giggle:).
Maar dan heb ik genoeg plaats voor mijn katten en honden. En ik wil een vijver!
Ik zou dan ook katjes willen opvangen. Misschien zelfs een echte kattenopvang beginnen. En ach, als ze dan een hondje of ander diertje binnenbrengen, dan zeg je daar toch geen nee tegen? (ik toch niet)

Gaby
26 januari 2010, 19:53
Hela, Romeinen hadden vloerverwarming en in die pirmaiden leefden ze niet. In Egypte heb je bovendien niet echt verwarming nodig denk ik.

Ja, laat ons hopen dat we niet tot het jaar 3000 moeten wachten om alle ellende te zien verdwijnen en als er dan nog mensen zijn...