PDA

Volledige versie bekijken : 2012 reclame gezien in de cinema!!!

Solotje
7 mei 2009, 20:34
Wat gaat er volgens jullie gebeuren in 2012?

saphyra
7 mei 2009, 22:20
onzin gaat niks gebeuren

Poeleke
7 mei 2009, 22:25
Hehe, voor de derde keer... :p

Ik denk dat ons wel degelijk iets te wachten staat. Het kan bijna geen toeval zijn dat stammen, los van elkaar, beweren dat er iets zal gaan gebeuren in 2012.
Ook de hedendaagse illuminati-beweging (google maar even ;)) heeft het regelmatig over The New World Order in 2012.

Zelf geloof ik niet dat de wereld zal vergaan ofzo... Denk wel dat er veel chaos komt.
Dit is nu eigenlijk al aan de gang (denk aan bepaalde ziektes, creditcrisis, ...)
Denk dat we een soort ander bewustzijn krijgen ofzo... Dus in die zin een nieuwe aarde. ;)

Maarja, wie zal het zeggen? We kunnen denk ik niet anders dan afwachten....

tinneke
8 mei 2009, 06:52
Ik zou het echt niet weten, war er in 2012 gaat gebeuren, als er al iets gebeurt

Helma
8 mei 2009, 06:58
niets!

Marina
8 mei 2009, 07:30
ik weet het niet, ik denk niets ;)

alturas
8 mei 2009, 07:31
Ik weet het ook niet hoor.

BlackRose
8 mei 2009, 10:22
Als er in 2012 iets gaat gebeuren, dan is dat waarschijnlijk onze eigen fout. Ik zie het nog gebeuren dat er zo'n massahysterie ontstaat, dat er ongelukken moeten gebeuren.

Calisto
8 mei 2009, 10:25
De wereld is nu al gek... kan het nog erger?
Mensen die hun familie in kelders houden, mannen die baby's vermoorden in een kinderkribbe, kerels die inrijden op een massa volk...

frauke
8 mei 2009, 22:14
Evolueren naar een ander bewustzijn ?

Solotje
8 mei 2009, 22:22

Dat heb ik ook al gehoord...

Marleen
10 mei 2009, 08:00
Het einde van alles, eindelijk rust...

Karolientje
10 mei 2009, 08:02
Volgens mij gebeurt er niets...

BlackRose
10 mei 2009, 21:57
Het einde van alles, eindelijk rust...
Enkel de mensheid uitgeroeid. Ja de wereld zou veel beter af zijn...

milo
12 mei 2009, 21:18
Dan ben ik weer 3 jaar ouder. Toeme toch.

Roosje
13 mei 2009, 13:39
Hoop dat ik tegen dan nog mijn job heb want ze zien hier serieus aan het restructureren.

Ellentje
19 mei 2009, 02:43
Hehe, voor de derde keer... :p

Ik denk dat ons wel degelijk iets te wachten staat. Het kan bijna geen toeval zijn dat stammen, los van elkaar, beweren dat er iets zal gaan gebeuren in 2012.
Ook de hedendaagse illuminati-beweging (google maar even ;)) heeft het regelmatig over The New World Order in 2012.

Zelf geloof ik niet dat de wereld zal vergaan ofzo... Denk wel dat er veel chaos komt.
Dit is nu eigenlijk al aan de gang (denk aan bepaalde ziektes, creditcrisis, ...)
Denk dat we een soort ander bewustzijn krijgen ofzo... Dus in die zin een nieuwe aarde. ;)

Maarja, wie zal het zeggen? We kunnen denk ik niet anders dan afwachten....

Ja dat zou mooi zijn, een nieuw soort bewustwording op aarde... Een nieuwe start, een innerlijke beweging...

Ellentje
19 mei 2009, 02:44

Laat ons hopen dat het op zoiets zal uitdraaien he :yes:

scully
21 mei 2009, 14:02
volgens mij gebeurt er ook niks, toch niks noemenswaardig wat we niet zelf veroorzaken. De wereld is nu al een miserie en die maakt de mens zelf. ik denk dat er niks zo destructief is als de mens.

Technozino
31 mei 2009, 10:11
dat de mannen zwanger worden:giggle:

tinneke
31 mei 2009, 10:13
:hihi::hihi::hihi::hihi:

Poeleke
31 mei 2009, 10:14
dat de mannen zwanger worden:giggle:

:D:D:D Dat zou wat zijn...

BlackRose
31 mei 2009, 13:51
Ja dat zou eigenlijk wel eens mogen. Of dat zij eens elke maand hun regels hebben! Dan zouden ze ons misschien wat beter begrijpen als we ze in die periode afsnauwen :giggle:

Poeleke
31 mei 2009, 14:19
Ik hoop dan dat er nog wat mannen over zullen blijven...
Velen zullen er waarschijnlijk sterven van de pijn of van zelfmedelijden... :D:D:D:D

Billie
3 juni 2009, 13:57
2012 is zo heel veraf niet meer... 'k Hoop dat we tegen dan de economische wereldorde omgevormd hebben, zodat het er weer een beetje beter aan toegaat.

Een echte ramp verwacht ik niet hoor :) Misschien een kindje of zo tegen dan :D

Solotje
7 juni 2009, 16:12
Ben zojuist naar de cinema geweest, ik dacht van oh lekker ontspanning, wat viel dat tegen sech....:s, ze begonnen met reclame enz... en dan zag ik ineens een grote golf over gebergte en huizen, ik dacht wauw leuk een rampen film :p, ja ja nee nee daarna in het groot 2012 tik het eens in google :s:s:s, als ze het al laten zien in de cinema, ik weet ni zene, ik krijg er kippevel van.

Radjah&Miio
7 juni 2009, 17:05
De theorie zit eigenlijk heel eenvoudig in elkaar, is niet ondenkbaar maar toch:

Zonnestormen komen nu veelvuldig voor en hebben rechtsreeks invloed op het magnetisch veld van de aarde. Nu beweerd men dat er in 2012 een enorme zonnestorm zal plaatsvinden die de polen van de aarde (noord-zuid) zal omwisselen zoals een magneet aantrekt of afstoot. (net zoals een kompas werkt op het magnetisch veld van de aarde)
De aarde draait nu in 24u rond haar as, net genoeg om onze zwaartekracht te creeeren. Als de Aarde nu razendsel van pool wisselt valt de zwaartekracht weg, de maan trekt de zeeén niet meer aan, en reuze aarbevingen en vulkaan (lava) uitbarstingen zullen plaatsvinden.

Klinkt ongelooflijk hé, en moeilijk te geloven, maar ooit zijn er ijstijden geweest, zondvloed, en is de aarde toch ook niet meer echt wat het vroeger is geweest. (meer tsunamis,aarbevingen, overstromingen dan ooit)

BlackRose
7 juni 2009, 17:17
Ja maar waarom moet dat persé in 2012 gebeuren? Ik geloof dat zoiets wel kan en zal gebeuren, maar wie weet nu wanneer dat zal gebeuren? Zelfs tsunamis en vulkaanuitbarstingen kunnen ze niet eens altijd degelijk voorspellen. Maar in 2012 gaat dat zeker allemaal gebeuren!
Ik zeg het, door de massahysterie zal er wel iets in 2012 gebeuren. Maar das dan eerder onze eigen domme fout.
En 2012 in de cinema gaat gewoon over een film. Zoals Armageddon, The Day After Tomorrow, Deep Impact, etc. Waar veel interesse en hysterie over bestaat, daar maken mensen films van. Dat verkoopt ;)

Solotje
7 juni 2009, 17:19
Ja maar waarom moet dat persé in 2012 gebeuren? Ik geloof dat zoiets wel kan en zal gebeuren, maar wie weet nu wanneer dat zal gebeuren? Zelfs tsunamis en vulkaanuitbarstingen kunnen ze niet eens altijd degelijk voorspellen. Maar in 2012 gaat dat zeker allemaal gebeuren!
Ik zeg het, door de massahysterie zal er wel iets in 2012 gebeuren. Maar das dan eerder onze eigen domme fout.
En 2012 in de cinema gaat gewoon over een film. Zoals Armageddon, The Day After Tomorrow, Deep Impact, etc. Waar veel interesse en hysterie over bestaat, daar maken mensen films van. Dat verkoopt ;)

Nee, het was geen voorstukje van een film, het was echt! :s:s:s

En de meeste zeggen dat er een komeet valt of langst de aarde gaat.

BlackRose
7 juni 2009, 17:25
Zeker dat het niet dit filmpje was? Want dit gaat over de film
http://www.youtube.com/watch?v=5VXa82AuwHU

Solotje
7 juni 2009, 17:37
Oh ..... ja dat was het, ik schaam mij dood, ik heb het verder op gezocht en het is inderdaad een film :$.
Wat een geluk dat jij het zag.
Sssst.... tegen niemand zeggen he :giggle:

BlackRose
7 juni 2009, 17:53
:giggle: Ik zal niets zeggen ;):x

Calisto
7 juni 2009, 20:11
Ja maar waarom moet dat persé in 2012 gebeuren?

De stelling over 2012 komt van de Maya's
Die hebben voorspeld dat op 23 december 2012 de wereld zal veranderen.
Hier (http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/Lees.asp?InleidingKey=62)vind je er ook meer info over

alturas
7 juni 2009, 20:12
Anja goed opletten he.
Of zit de vakantie sfeer er nog in.:giggle:

Radjah&Miio
8 juni 2009, 12:31
Het is idd een nieuwe film die verwacht word in november (is zelfs een remake van een oudere film)
Het verhaal van de Maya's is echt, en de documentaire is reeds verschenen op de history channel, national geographic, en canvas.

Van mij mag alles nog een paar honderd jaar uitgesteld worden...

Solotje
8 juni 2009, 12:40
Anja goed opletten he.
Of zit de vakantie sfeer er nog in.:giggle:

Ja, ik heb te lang in de zon gelegen :giggle:

miep92
8 juni 2009, 14:42
Ik geloof niet in dat soort dingen,alleen maar onzin.Er wordt ook gespeculeert over ''The world is going down'',in het Nederlands is dat dus vertaalt ''de wereld wordt vernietigd.Ik snap niet dat mensen zoiets in de mensen probeert te krijgen,geen wonder dat de meesten zich zelf van kant maken,want dat gebeurd toch in 1012 wel..? Want er zijn inderdaad mensen die zich er druk om gaan maken.Pff,ik snap het echt niet..:s

BlackRose
8 juni 2009, 15:49
Van mij mag alles nog een paar honderd jaar uitgesteld worden...
Ja dat mag van mij ook. De wereld mag vergaan, vulkanen mogen uitbarsten en zondvloeden mogen komen. Maar liefst als ik er niet meer ben :giggle:

Mignon
13 juni 2009, 06:34
misschien is een jaar zonder oorlogen...maar dat is een utopie denk ik

kimpietjeuh
15 juni 2009, 12:30
Ik zou het ook ni weten,maar geloof er ni in,als er al iets gebeurd dan hoop ik dat dat in de positieve zin zal zijn!

Regala
21 juni 2010, 20:11
Ik zou het niet weten wat er zou gebeuren ik hoop natuurlijk niets