PDA

Volledige versie bekijken : Hondenmensen

jindi
2 november 2010, 14:15
Misschien een gekke vraag op een kattenforum maar zijn er nog mensen die de combinatie meerdere honden/meerdere poezen in huis hebben? Zelf hebben wij 8 honden, zeven border collies in verschillende kleuren(zwartwit, bruinwit, bruinwit tan, red merle) en 1 zwarte duitse herder. En dus ook twee katjes, Mars en Snickers(foto's van hen, in het fotoboard). Die mogen zonder problemen bij de honden komen maar o wee als er eens een vreemde kat op het terrein komt, die wordt zonder pardon verjaagd.

Gaby
2 november 2010, 14:28
Leuke combinatie. Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb honden gehad en heb nu katten maar nooit de twee samen

BlackRose
2 november 2010, 17:54
Ik heb er geen ervaring mee, maar een vriendin heeft thuis een hond (kruising Labrador x iets) en een kat. En die komen goed overeen. De hond wil soms wel eens spelen met de kat, maar hij is natuurlijk veel te groot voor de kat. Hij moet ook geen andere katten op zijn terrein hebben.

Tinne & Co
2 november 2010, 17:59
Ik ben eigenlijk een hondenmens én kattemens tesamen! hahaaa.. maar één hond is voldoende omdat ik ook daadwerkelijk met haar ga wandelen elke dag! en twee katten is ook voldoende !

midgie
2 november 2010, 19:48
mijn hond (ook border collie) zit bij mijn ouders omdat ik niet zo'n grote tuin heb en hij daar heel de dag kan ravotten :p. Hij wil als hij hier is altijd wel spelen met de kat maar zijn poot alleen is al groter dan ons Eos dus die vindt het maar niks :s

jindi
2 november 2010, 20:35
Ik moet wel zeggen, ze spelen en slapen hier ook wel niet samen hoor, ik denk dat de katten de bende te overweldigend vinden...
Maar ze tolereren mekaar goed, sommigen drijven de katten, dat hebben ze wel niet graag. Maar er zijn voldoende mogelijkheden in huis om het van een hoger plaatsje te bekijken als het op de grond te druk wordt;)

Cisca
2 november 2010, 21:39