PDA

Volledige versie bekijken : Laat mij u voorstellen: Bolleke

KittyDeluxe
17 april 2011, 13:56
http://www.dierenasiel-leiestreek.be/nl-BE/content/katten/8/7/6871/

Dit is dus het katje dat een maand bij mij op pension zat, het tekstje heb ik geschreven. Nu heeft iedereen hier waarschijnlijk al een poes en zitten jullie niet echt te wachten op nog één maar je weet maar nooit dat iemand haar opmerkt.

Deze heeft toch een speciaal plekje in m'n hart.

Tinne & Co
17 april 2011, 15:41
wat een schatje weeral !!

BlackRose
17 april 2011, 23:43
Echt een mooi snoetje.

nisha's wonderland
18 april 2011, 10:39
zo een erg verhaal... ik denk dat het poesje graag gezien was aangezien het baasje eerst niet wou weggaan! Helaas is hij nu gestorven... ik hoop dat het poesje een goede thuis vind!!

KittyDeluxe
18 april 2011, 13:27
zo een erg verhaal... ik denk dat het poesje graag gezien was aangezien het baasje eerst niet wou weggaan! Helaas is hij nu gestorven... ik hoop dat het poesje een goede thuis vind!!

Ja hoor, hij had enkel haar in z'n leven, het was een eenzame meneer en hij zag haar doodgraag. Ik vond het zo verschrikkelijk voor haar dat ze haar baasje nooit meer zal terugzien :'(
Hij wou eigenlijk dat ze een spuitje kreeg als hij ook doodging, maar ze paste zich zo goed aan bij mij in het pension en ze is tenslotte nog maar twee jaar, hij heeft dat ook niet op papier gezet dus we gaan vollenbak voor een nieuwe thuis!

tinneke
18 april 2011, 17:13
Wat een lieverd zeg , maar Kitty sorry maar het is Kan bij honden en niet kan bij houden denk ik

KittyDeluxe
18 april 2011, 21:33
Wat een lieverd zeg , maar Kitty sorry maar het is Kan bij honden en niet kan bij houden denk ik

Ik weet het, het is een nieuwe site en ik heb het al aan de webmaster doorgemaild maar hij heeft het nog niet veranderd, grrr het irriteert me ook mateloos!

KittyDeluxe
5 mei 2011, 09:58
:party: Bolleke heeft gisteren een nieuwe thuis gevonden!!

Poeleke
5 mei 2011, 11:21
Dat is goed nieuws! :clap:

alturas
5 mei 2011, 12:14
Dat is goed nieuws

BlackRose
5 mei 2011, 20:08
Geweldig!