PDA

Volledige versie bekijken : Wat hebben we gedaan vandaag?

delurocats
16 september 2011, 17:01
Heel mijn huis van boven tot beneden gepoetst en dan ook nog de voortuin gedaan en heb nu even pauze, zo nog de was afwerken en dan kan ik er weer tegen dit weekend, want dan is het 2 dagen lekker niks doen!!:p

tinneke
18 september 2011, 19:02
Ik heb vandaag gewassen en gestreken, gedoucht en dan eerlijk gezegt de luirik uit gehangen, maar daar is het zondag voor zeker

BlackRose
18 september 2011, 19:06
En ik ben naar de rommelmarkt geweest :p
Ik moest denken aan SOS Piet. En wat gebben we heleerd vandaah??

Mauricke
18 september 2011, 19:11
Zonen zijn terug van Griekenland. Was...strijk...terug was enz. pff :p

Tinne & Co
18 september 2011, 20:27
Oeps, ik ben vandaag bere-lui geweest!

Akarana
18 september 2011, 21:29
kattenbakken ververst met buikkrampen en al vloekend omdat er een aantal uitgerekend vandaag bijzonder helpvol waren -.-

Leentje
19 september 2011, 12:02
Heel lang in bed blijven liggen, krant gelezen en gaan wandelen in Hélécine park...
Dan wat tv gekeken en uiteraard Flap geaaid en geaaid en geaaid.....

tinneke
19 september 2011, 13:40
Ik heb vandaag een dagje vrij. Heb van morgend nog een deel gestreken (dus die is gedaan) heb net boodschappen gedaan. En strak tegen 19 uur ga ik naar een nieuwe klant mij even voorstellen. Wat eten betreft zal het koud worden denk ik. Heb wat aardappelsla mee genomen en dat met komkommer en tomaatje lente uitje en een stukje vlees. De afwas denk ik zal voor morgen zijn of vandaag als ik nog tijd over houd, moet hier al vertrekken om 18 uur.

delurocats
22 september 2011, 18:38
Bij komen van een alvliesontsteking, afgelopen zondag opgenomen in het ziekenhuis en sinds gisteren thuis, zal totdat ik ben opgeknapt niet zo vaak aanwezig zijn, voel me erg zwak van de vloeibaar voedsel..

Poeleke
22 september 2011, 20:22
Heel veel beterschap gewenst!!!

Mauricke
22 september 2011, 20:45
Hopelijk ben je snel weer beter delurocats.

Tinne & Co
22 september 2011, 20:52
bedoel je een alvleesklier onsteking? dat moet pijnlijk zijn... beterschap

tinneke
22 september 2011, 21:33
Veel beterschap delurocats.
Ik ben vandaag een hele dag gaan werken, om morgen lekker bij ons jaantje te zijn als ze gaat bevallen. Gisteren ben ik ook gaan katten waken omdat ons admientje moest gaan werken. Ben nu moe (niet gewoon van hele dagen te werken) en zal niet lang uit mijn bedje zijn.

BlackRose
22 september 2011, 22:38
Aj Delurocats. Ja zo'n operatie kan je helemaal uit het veld slaan he. Veel beterschap!
Ik heb vandaag een lui dagje gehad en naar mijn opgenomen series gekeken. Ik zit dan ook hopeloos achter met het bekijken. En daarna zijn we naar de winkel geweest.

delurocats
23 september 2011, 14:47
Dank je wel allemaal :)

Ja bedoel een alvleesklier onsteking, zeer pijnlijk ja, wist niet wat me overkwam, nu moet ik as dinsdag terug naar het ZH hoop dat ze nu wel iets kunnen vinden.

Poeleke
7 januari 2015, 02:11
Wat we gedaan hebben vandaag?
Nou, eigenlijk... Helemaal niks. :p

tinneke
8 januari 2015, 23:42
Wat ik gedaan heb vandaag? Een nieuwe krabpaal in mekaar gezet.

Poeleke
12 januari 2015, 22:10
Vandaag ben ik stijl achterover gevallen op het gemeentehuis.
Ik moest gewaarmerkte kopietjes maken van eerder behaalde diploma's (met cijferlijst), slechts 5 stuks.
Bijna €50,- was ik kwijt... Niet te doen!!!:shake: :o

Gwenneke
13 januari 2015, 19:01
Nog is van thuis uit gewerkt.... op elk blad gaan ze Liggen! En heb al moeten opzoeken hoe ik mijn laptop uit pauze kreeg, Mieke loopt te pas en te onpas is over mijn toetsen....

tinneke
13 januari 2015, 20:38
:DIk van morgen gaat werken, was niet ver, moest maar van het 2 de verdiep naar de gelijksvloers. Daarna hier gekuist en gestreken, en nu lekker luieren in mijn zetel

kanarie
23 januari 2015, 19:51
sorry zie nu pas dat dit van 2011 is

Poeleke
23 januari 2015, 20:32
sorry zie nu pas dat dit van 2011 is

Geeft niks, hoor.
We hebben dit topic laatst weer een schopje omhoog gegeven... ;)

kanarie
24 januari 2015, 00:00
Geeft niks, hoor.
We hebben dit topic laatst weer een schopje omhoog gegeven... ;)

Thanks , moet nog wat zoeken hoe alles werkt , wel een leuk topic !

Fijn weekend

Poeleke
14 februari 2015, 15:38
:mmm::happy: Today I don't feel like doin' anything... Tudutudututu. :giggle:

BlackRose
14 februari 2015, 15:48
Naar het huis geweest om ons gerief wat op te ruimen, zodat die van het dak volgende week kunnen beginnen (en onze machines niet meenemen).

tinneke
21 februari 2015, 16:45
Gestreken, en met toetoet op skype ge tettert