PDA

Volledige versie bekijken : Zo bang!

Lotte
25 mei 2009, 15:26
Ons Loes zit al een hele dag verscholen achter de tv, zo bang van de schilder die onze ramen komt doen.
Nu liggen de oortjes toch al iets beter. Deze ochtend lagen de oortjes plat in haar nek en stonden haar pupillen heel rond.
Zoveel stress kan niet goed zijn.
Ons Lotte kruipt alleen weg als ze te dichtbij komen maar doet verder normaal.

tinneke
25 mei 2009, 15:27
Ocharme die kleine schat.
Hier is het Vanity die het op een lopen zet en onder bed kruipt als de bel gaat

Gaby
25 mei 2009, 15:32
Ocharme zeg.

Kan je haar niet in een aparte kamer zetten waar ze de schilder niet ziet? Is natuurlijk niet altijd mogelijk, arm dutske

Lotte
25 mei 2009, 15:39
Dat is net het probleem, wij zijn zowat op alle fronten tegelijkertijd aan het strijden.
Schilderwerken aan de ramen langs de buitenkant= beslissing vereniging medeeigenaars. Hier heb ik geen invloed op.
Wij zelf zijn onze slaapkamers aan het schilderen, dus voorlopig verboden terrein.
De living, keuken is één ruimte en via de keuken kunnen ze ook in de hal komen.
Nog even en de schilder is weg maar het volgende gevaar ligt op de loer. Ik denk dat het hier nog gaat onweren en daar is ze ook niet erg tuk op.
Ik denk voorlopig laten zitten waar ze zit, waarschijnlijk is dat toch een min of meer veilig plaatjes voor haar.

tinneke
25 mei 2009, 16:18
IK denk dat dit het beste is
Hier gaat het ook onweren dek ik
en is Noshy heel bang
dus hier staat een deurtje van de living kast al open tegen dat het begint
(dat del van de kast is leeg hoor)

Gaby
25 mei 2009, 18:17
Absoluut, laat je poezel maar zitten en als je werken nog wat duren zou ik eens achter bachbloesems gaan - de rescue remedy en dit in zijn water doen om hem wat te kalmeren.

Lotte
26 mei 2009, 15:48
Gisterenavond laat is Loes uit haar kast gekomen en deze nacht veel gespeeld,enz.
Gek eigenlijk van het onweer, dat mij wakker heeft gehouden, heeft zij geen last.
Deze ochtend, bij het krieken der ochtendgloren, is zij terug in haar kast gekropen. Precies of zij de nacht als veilig aanvoeld en de dag als onveilig. Heb er een bakje met water bij staan, kan ze tenminste wat drinken. 'T is alleen te hopen dat ze niet in mijn kast gaat plassen want eens een gewoonte geleerd is het moeilijk om af te leren.
Pff, als ze hier de badkamer gaan uitbreken en vervangen ga ik zeker 'rescue remedy' proberen. Heb daar al veel goeds van gehoord.