PDA

Volledige versie bekijken : Kerst en Nieuwjaar topic

Osiris
23 december 2011, 23:03
Daar ik morgen geen tijd heb kom ik jullie allemaal nu al een zalig Kerstfeest met veel spijs en drank en veel leuke kadoke's wensen. En leg jullie poezeken extra in de watjes, ze hebben het ook verdiend hé.

bluegalaxamoon
23 december 2011, 23:06
Ik wens jou ook een zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar.
Ook krijg je extra knuffels van ons en hopen we dat je daardoor minder verdrietig bent. En toch nog kunt genieten van de feestdagen.

Tinne & Co
24 december 2011, 05:46
zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar ook van mij aan iedereen en aan alle poezen en katers. En een extra aandacht voor de zwervertjes in deze , koude tijd.
We love you all!

Mauricke
24 december 2011, 11:23
Ook een prettige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar. Hopelijk een jaar zonder verdriet.
En dat vele zwervertjes een gouden mandje mogen vinden.

Jientje
25 december 2011, 22:47
Zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar!

Osiris
31 december 2011, 15:06
Aan allemaal een prettig eindejaars toegewenst, dat 2012 ons dat brengt waar wij zo naar snakken, veel geluk, liefde en geborgenheid. Dit wens ik ook aan alle poezen, of zij nu in een warm nestje liggen of buiten moeten zitten, denk ook aan hun, zij hebben het ook verdiend hé? Groetjes en tot volgend jaar.
Danny.

Mauricke
31 december 2011, 15:32
Voor jullie ook een goed eindejaars en vooral veel geluk in 2012.

KittyDeluxe
1 januari 2012, 21:19
Prettig nieuwjaar aan allen en hun poezels!
één van jullie poezen bang geweest tijdens het vuurwerk?

Mauricke
2 januari 2012, 08:38
Prettig nieuwjaar aan allen en hun poezels!
één van jullie poezen bang geweest tijdens het vuurwerk?

Of ze bang waren weet ik niet want wij waren op bezoek. Ik had het wel een beetje voorzien met nestjes onder ons bed te maken want als ze bang zijn kruipen ze onder het bed. Onze zwervertjes zullen waarschijnlijk onder de struiken gezeten hebben. Gelukkig zijn ze er nog allemaal.