Volledige versie bekijken : speeltjes
xantippe
28 mei 2009, 21:15
wie kan mij helpen :) ik heb al een aantal speeltjes in huis maar ik vind dat er precies nog wat mist!
ik heb vier van die zachte balletjes, een ietwat harder pluchen balletje, een hengel, een plastieken balletje om snoepjes in te verstoppen, een trillende slak, ... dat is het denk ik
en dan heb ik nog dat dekentje van pet stages dat je ook kan opwarmen in de microgolf. ik vraag mij af of ik dat een tijdje op voorhand aan de fokker zou kunnen geven, dan heeft het kitten zo "de geur van thuis" mee.. of is dat een gek idee :D
ah ja en dan heb ik nog een rits mandjes, een krabton en een kartonnen krabplank. zou toch nog wel zo een mini krabpaaltje in huis willen halen :) voor in de living naar mijn spelend katje te kunnen kijken, hihi.
wat zou ik nog kunnen aanschaffen? :)
*kelly*
28 mei 2009, 21:19
jeetje , een huis vol speelgoed :p:D
xantippe
28 mei 2009, 21:23
tmoet zich toch bezig kunnen houden eh :)
kheb ook al vanalle kartonnen-dozen pretparken in gedachten, hihi
en papierbolletjes en snippertjes en... whiiii
tinneke
28 mei 2009, 22:19
Cat nip muisjes daar zijn ze dol op.
En ja hoor je kan aan de fokker vragen of je een dekentje mag mee brengen als je gaat.
Vergeet niet een bench te kopen xantippe, dat is toch belangrijk hoor als je met je schat naar de DA moet voor inentingen en zo.
Hier gebruiken ze de benchen zelfs om een dutje in te doen, de deurtjes staan hier dan ook altijd open
xantippe
28 mei 2009, 22:20
dat heb ik al :D:D die bench
tinneke
28 mei 2009, 22:21
goed zo.
Je kan dan misschien daar het dekentje in leggen als je haar of hem gaat halen,
xantippe
28 mei 2009, 22:22
da dekentje van pet stages is maar iets klein hoor, maar er zat wel een kussen in het kooitje...
tinneke
29 mei 2009, 06:36
ja hier ook maar ik leg er altijd nog hun feecje in als ik ergens naar toe ga van hen, dan ruikt het toch nog lekker naar thuis en zo een kleine uk durft al wel eens een plasje doen, en dan is het niet op het kussentje.
Kleine harde muisjes daar zijn ze zot van en waar ze bij ons superzot van zijn is het volgende:
226
Nu dat zijn natuurlijk geen must dingen hoor. Ik denk dat ze al voldoende bezighouding heeft om te starten en terwijl ze bij jou is, kan je geleidelijk aan nog een paar leuke dingetje aanschaffen (als je dat wenst).
xantippe
29 mei 2009, 09:04
moh! zoiets heb ik denk ik? of heb ik het nu toch moeten terugleggen... nu ja dat is een goed plan! dat speeltje. en van dat plasje en dat fleecje... goed dat je het zegt, dat was ik al helemaal vergeten, lol.
Calisto
29 mei 2009, 16:10
Ik heb zo'n "ring" met een balletje in.
Kittens zijn daar echt gek van!!
Oh en een tentje mag je ook niet missen!!
Poeleke
29 mei 2009, 16:13
En de verenstokjes en laserlampjes... :p
xantippe
29 mei 2009, 16:47
ik denk het het kitty-go-crazy noemt, het speeltje dat ik mis :) straks staat het hier vol met speelgoed en is er nog geen kat, lol! leuke tips wel allemaal :)
zo een verenhangel heb ik dus, zelfs al iets met catnip ook!
Forumsoftware: vBulletin™ versie 4.0.6 Copyright © 2010 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.