PDA

Volledige versie bekijken : Vrolijke maar wat verlegen Cartouche is opzoek naar gezellig thuis.

Vetas Lokeren
16 december 2012, 23:16
8579

Deze, fraaie ietwat schuchtere kerel, belandde samen met zijn 2 broers bij Vetas, na het overlijden van hun baasje. Beide broers vonden reeds een nieuwe thuis alleen Cartouche is nog steeds op zoek naar zijn ideale nestje.

Cartouche is een zachtaardige, stille kater, die het niet zo begrepen heeft op drukte en overdadige aandacht. Het serene karakter van Cartouche doet soms vermoeden dat hij onbewogen is, echter niets is minder waar! Cartouche geniet van attentie en wordt graag gestreeld.
Deze mooie knaap kan best geplaatst worden in een rustige omgeving bij geduldige baasjes waar hij ten volle tot ontplooiing kan komen.

Cartouche is gevaccineerd, gecastreerd en heeft een chip gekregen.
Voor meer info gelieve te bellen naar het nummer 0476/23 67 26 (Brenda Nerinckx - Site Manager Vetas Lokeren).

Dreams
16 december 2012, 23:57
Cartouche zit er ook al een tijdje dacht ik? Hij zat er toch al toen ik Figora ging halen? Ik duim alvast voor hem!! Maar ik ben hoopvol na het verhaal van Sarabi.

Mauricke
20 december 2012, 06:36
Zo erg dat er zoveel volwassen katjes blijven wachten op een thuis.:s Hopelijk komt er nu verandering in en krijgt dit speciaal manneke een gouden mandje.
Veel succes Cartouche.

Vetas Lokeren
30 december 2012, 19:28
Ja, Cartouche zal er nu ook al een jaar zitten. Maar we blijven volhouden, hier of daar vinden we een baasje voor hem. Hij is zoooooo lief en grappig. Hij heeft precies een pruikje op.
Hij is doorgestuurd naar Dag Allemaal voor één dezer weken. Fingers crossed.

Mauricke
31 december 2012, 07:54
Duimen gaan hier omhoog voor deze lieverd.