Hoihoi,

Onze kater komt ook van deze cattery. Bij ons liep het ongeveer hetzelfde. Telkens wij vroegen om eens een bezoekje te mogen brengen aan ons katje, kon zij zogezegd niet. Na een tijdje zijn wij gewoon gestopt met ernaar te vragen en hebben we gewoon gewacht tot we hem mee naar huis konden nemen. Ik vroeg haar meerdere malen naar foto's, heb er uiteindelijk 1 keer een paar toegestuurd gekregen en slechts 1 foto daarvan was van ons katertje.

Toen we onze kater gingen ophalen, zag ik dat zij zelfs rookten in huis bij de katjes (bij de jonge kittens... :S) Toen ik vroeg wanneer onze kater net geboren was, kon ze mij geen exacte datum geven. Indien we onze kat gechipt wilden, moesten we 100 euro bij betalen, terwijl dit bij de dierenarts slechts 50 kostte. Zij stuurde ons ook door naar haar eigen dierenarts, 1x geweest en daarna nooit meer. Speelden een beetje onder 1 hoedje denk ik.

Bij onze eigen dierenarts werd mij meteen verteld dat de ontworming die hij gekregen had absoluut niet voldoende was. (Terwijl de cattery bij hoog en laag beweerde van wel). De cattery beloofde ons ook de katjes gewend te maken aan het huishoudelijk leven (stofzuigen en dergelijke), is ook nooit gebeurd. Ik denk dat deze mensen gewoon een bron van inkomsten zagen, meer kon het hen precies niet schelen.

Wij hebben onze kater intussen 3,5 jaar, kerngezond is ie zeker wel, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Alleen geen leuke start natuurlijk..

Ik kan ondertussen trouwens nergens nog wat terugvinden over de cattery, zijn ze ermee gestopt?